100%

Пускові автомобільні стартові дроти прикурювання для заряджання акумулятора - що купити і як використовувати

Провода прикуривания для зарядки аккумулятора

Запуск автомобіля за допомогою стартових проводів прикурювання – картина, в якій немає нічого особливого у зимовий ранок. Це дуже популярний та ефективний метод, хоча через збільшення кількості електроніки в автомобілях він має застосовуватись у крайньому випадку. Перед тим, як приступити до цього заняття, варто дізнатися, як правильно підійти до завдання та на що звернути увагу при покупці таких кабелів. Взимку вистачає моментів, щоб акумулятор розрядився. Достатньо залишити машину з увімкненими фарами, лампою або радіо на кілька десятків хвилин. Це в поєднанні з негативною температурою може спричинити проблеми, особливо якщо це стосується зношеного акумулятора. Іноді одним із рішень є використання зовнішнього джерела заряду, наприклад іншого акумулятора від небайдужого автолюбителя. Однак для цього нам знадобляться пускові автомобільні стартові дроти. Якщо перед покупкою зробимо правильний вибір, ми не матимемо проблем в екстреній ситуації. Однак якщо вибрати найдешевший варіант, може виявитися, що з цієї витівки нічого не вийде.

Проведення прикурювання для заряджання акумулятора, що важливо мати на увазі

Напевно, кожен водій знає, як виглядають стартові дроти прикурювання. Це два кабелі, зазвичай червоний і чорний, що закінчуються металевими затискачами (так звані затискачі типу «крокодил»). Приймаючи рішення про покупку кабелів, зверніть увагу на те, з чого і як вони зроблені. Це дуже популярний товар, який пропонують більшість магазинів і супермаркетів, хоча якість доступних продуктів сильно варіюється і в більшості випадків збільшується пропорційно ціні, як завжди все пов'язано з якістю матеріалів, що використовуються. У разі стартових кабелів найважливіші речі, на які слід звернути увагу - це товщина кабелів, матеріали, з яких вони виготовлені, та якість кріплення. Тому гарне рішення – це купити дроти для прикурювання або інші автозапчастини на нашому сайті, де ми зможемо вибрати одну з кількох доступних моделей.

Зменшення втрати потужності

Починаючи покупку, варто звернути увагу на всі параметри, тому що вони реально впливають на провідність струму, що є важливим у випадку пускових кабелів. У пропозицію на ринку автозапчастин включені кабелі, що витримують струм до 100 ампер. Однак цього недостатньо для безпечного запуску автомобіля з бензиновим двигуном, не говорячи вже про дизельний двигун. У крайньому випадку такі кабелі можуть легко оплавитися. Тому слід вибирати ті кабелі, виробник яких стверджує, що вони витримують силу струму 400-600 ампер та більше. Показником для нас будуть у цьому випадку дані про пусковий струм, який ми виявимо на акумуляторі.

Як визначити хороші кабелі?

Насамперед, вони зроблені з товстого мідного дроту, який гарантує адекватну провідність струму навіть за дуже низьких температур. Що важливо, ми звертаємо увагу не на товщину ізоляції, а на діаметр жили під верхнім шаром, ми можемо побачити його в точці з'єднання дроту з клемою. Якість виготовлення – це найголовніше, але не все. Нам потрібно перевірити, чи правильно зроблено кабель, у т.ч. що сам мідний дріт щільно затиснутий в арматурі. Самі затискачі типу «крокодил» також варто перевірити. Плоскогубці, якими ми кріпимо кабелю до акумулятора, повинні мати якомога міцніші пружини, щоб вони правильно і якнайкраще прилягали до місця кріплення. Площа контакту із затискачами має бути якнайбільше. Все це дозволить мінімізувати падіння напруги. Коли у нас є бензиновий автомобіль, нам потрібні тільки кабелі з поперечним перерізом 16 мм², у разі дизельного двигуна або кабелів довжиною понад 3 м ми повинні вибрати перетин дроту 25 мм² або 35 мм² (рекомендується, якщо у Вас є автомобіль з великим об'ємом двигуна) . Пам'ятайте, що чим довше кабель, тим більший опір, як і втрати струму. Отже, якою довжиною має бути кабель? 2,5 м – 3 м досить легко для з'єднання двох акумуляторів, встановлених у легкових автомобілях чи автофургонах.

Зазначимо кілька деталей

Перед тим, як завести машину від прикурювача, слід звернути увагу на кілька деталей. Погане з'єднання може завдати великої шкоди електросистемі автомобіля. Перед підключенням кабелів варто подбати про чищення затискачів, якщо, звичайно, ми маємо таку можливість. Ви також повинні вимкнути всі пристрої, які споживають електроенергію в обох машинах. Після цих кроків ми можемо приступити до підключення кабелів.

Вірне підключення з'єднувальних дротів

Починаємо цей процес із підключення червоного кабелю (плюсу) до плюсу в машині-донорі. Потім ми повторюємо цю операцію із нашим автомобілем. На другому етапі приступаємо до підключення негативного кабелю (чорного кольору). Почнемо з батареї, від якої отримуватимемо електрику. І ось найголовніше, ми не підключаємо інший кінець мінусу в акумуляторній батареї нашого автомобіля. Така дія може спричинити іскру. Рекомендується підключити затискач до маси автомобіля. Бажано на якийсь металевий елемент під капотом, наприклад, опору двигуна або блок двигуна. Також будьте обережні, щоб не торкатися кінчиком кабелю до інших елементів, оскільки це може спричинити коротке замикання та пошкодити електричну систему автомобіля. Також не рекомендується підключати мінус до кузова, тому що таким чином можна зруйнувати фарбу.

Все готове, можна приступати до заряджання

Після підключення кабелів заводимо машину донора та заряджаємо акумулятор у нашій машині приблизно 5-15 хвилин. Після заряджання вимикаємо машину донора і тільки зараз намагаємося завести свою машину. Вона повинна запуститись, тому що: 1. Батарея трохи заряджена, 2. До нашого акумулятора підключена повна «донорська» батарея. Після запуску двигуна в автомобілі одержувача від'єднайте кабель у зворотному порядку. Спочатку від'єднуємо мінус від машини, що запалюється нами, потім інший кінець шлейфу від донорського акумулятора. У такому порядку демонтуємо червоний кабель. Одягаємо кришки батарейного відсіку та завершуємо процес "реанімації". Однак слід пам'ятати, що необхідність підкурювання є для нас сигналом про те, що щось не таке з нашою батареєю або системою живлення. Найкраще з'ясувати причину розряду акумулятора після такої пригоди, щоб ситуація не повторилася. Часті такі прикурювання можуть вивести з ладу акумуляторну батарею та генератор. Слід пам'ятати, що сучасні автомобілі вимагають набагато більше електроенергії і мають складнішу (а отже, схильнішу до збоїв) електроніку.

Бачили продаж

за більш привабливою ціною?

Зателефонуйте, напишіть і отримаєте знижку!

Ваше Имя
Номер телефону
Де знайшли дешевше? (посилання)
0